kou stranou sa po prvý raz objavila v názve súťaže Rallye Matador Tatry i Valašská rallye. Po tridsiatypiaty raz sa postavili pretekári na štart, ba si v sobotu vyskúšali cesty okolo Vsetína a v nedeľu na Považí. Rallye sa išla ako súčasť Európskeho regionálneho poháru FIA jazdcov - východ s koeficientom 5. Cieľom usporiadateľov bolo získať do budúceho ročníku vyšší koeficient 10.
Moravská časť merala celkom 380 km a obsahovala 8 rýchlostných skúšok v celkovej dĺžke 160 km. V nedeľňajšej druhej etape bolo v itinerári osem ýchlostných skúšok v okolí Púchova. Celkom merala trať 612 km. Súboje o prvenstvo medzi štoštyridsiatimi posádkami zviedli samozrejme jazdci WRCéčiek. Kresta s Tománkom neponechali nič na náhodu a vedenie si v záverečných rýchlostných skúškach ustrážili. Súťaž priniesla nielen väčší záujem divákov, ale najmä posádok. Tie predviedli svoje umenie nielen na sucho, ale hlavne v nedeľu na mokre. Niektoré autá „odišli“ počas pretekov s pokrčenými karosériami, no veľkým búračkám sa na šťastie jazdci vyhli. Oproti minulému roku sa diváci „ukľudnili“, a tak sa domanižská tragédia nekonala.
Hlasy po závode: Michal Solowow/Mitsubishi Lancer EVO VII. „Prehrali sme boj o druhé miesto... Čo povedať? Cais išiel lepšie. Tak to už býva... Išlo sa rýchlo. Naším hendikepom bolo to, že sme nepoznali tú trasu. Prešli sme ju predtým len dvakrát. Čo ešte dodať? Česi a Slováci išli lepšie...“ Roman Kresta/Subaru Impreza WRC. „Ako som vravel už včera, do vývoja súťaže môže prehovoriť počasie - a presne to sa dnes stalo. Na prvej rýchlostke dosť zapršalo. Volili sme kompromis, vpredu mokré pneumatiky, vzadu sliky, to kvôli ďalším trom rýchlostným skúškam. Povedal by som, že nám to vyšlo. Zbytočne sme neriskovali, bolo umením vôbec držať auto na ceste. Spokojný som nebol len s autom, ale aj s prácou mechanikov a celého tímu. Funguje to už tak, ako si želám a ako by to fungovať malo.“
Celkové výsledky: 1. Kresta Roman/Tománek Jan - Subaru Impreza WRC, 2. Pech Václav/Uhel Petr – Ford Focus WRC, 3. Kopecký Jan/Schovánek Filip - Škoda Fabia WRC, 4. Prokop Martin/Novák Petr - Škoda Octavia WRC, 5. Vojtěch Štěpán/Ernst Michal - Peugeot 206 WRC, 6. Cserhalmi Tibor/Krajňák Martin - Mitsubishi Lancer EVO VII, 7. Trněný Karel/Pritzl Václav - Škoda Octavia WRC, 8. Cais Miroslav/Ondrejčík Pavel - Mitsubishi Lancer EVO VII, 9. Sołowow Michał/Baran Maciej - Mitsubishi Lancer EVO VII, 10. Vlček Zdeněk/Středa Hynek - Mitsubishi Lancer EVO V. (mk)