oku totiž zaplatia za diaľničné nálepky viac. Majitelia motorových vozidiel do 3,5 tony „zacálujú“ o 150 korún viac, autá do 12 ton zaplatia už päťtisíc, tí, ktorí sú ešte ťažší, zaplatia viac o dve tisícky! Krátkodobé nálepky budú stáť sedemstopäťdesiat korún, pätnásťdňové budú tiež drahšie. Získané prostriedky budú slúžiť na krytie zvýšených nákladov na údržbu cestnej siete. Bude však lepšia? Radoslav Gašo, Pov. Bystrica: Ja auto nemám, takže sa ma to bytostne netýka. Čo sa ma týka, je problém diaľnice popri meste, ktorého vozovky sú preťažené. Pochybujem, že diaľnica bude čoskoro, ako to deklarujú politici, a tak o tom, že vozovky budú lepšie, veľmi pochybujem.
Mgr. Alexander Gergely, Trebišov: Úroveň cestnej siete Slovenska je žalostná. Každá vláda, ktorá nastúpila, sľúbila tento problém vyriešiť. Vždy však zostalo iba pri sľuboch, ktoré sme museli zaplatiť všetci. Príkladom je tunel na Branisku, ktorý stál omnoho viac, ako mal. Na príčiny sa našli výhovorky a všetko je v poriadku. Tak je tomu aj s našimi cestami či diaľnicami.
Peter Straka, Žilina: Používam auto takmer každý deň. V meste a okolí sú cesty v poriadku, chýba však celkové diaľničné prepojenie Slovenska. Stále sa o tom hovorí, stále sa niečo zdražuje v prospech opravy vozoviek, ale stále peniaze chýbajú. Kam potom idú? Skutočne na komunikácie?
Ladislav Krabáč, Prečín: Autom jazdím každý deň, takže viem, po čom sa vozím. Väčšia časť vozoviek je v poriadku, ale to platí iba pre hlavné ťahy. Neviem , kam pôjdu všetky finančné prostriedky z nálepiek, ale že to bude do našich ciest, o tom pochybujem. (mk)