ič diaľkového autobusu, kto z cestujúcich, majúci lístok iba do tejto zastávky, prihlásil sa starší pán. Keďže nevedel, že autobus pokračuje do Považskej Bystrice cez Púchov, poprosil šoféra, či by ho nevysadil v Dolných Kočkovciach. Šofér však rezolútne namietol, lebo tam zastávku nemá, ale po chvíli súhlasil, že mu je ochotný predať lístok na najbližšiu zastávku. Cestujúci súhlasil, kúpil si lístok do Púchova a zrejme sa nádejal, že šofér na polceste zastaví. Lenže ako sme sa blížili k Púchovu, autobus nezastavoval a cestujúci sa stále neúspešne pokúšal prehovoriť šoféra, aby zastavil. Dočkal sa však iba odpovede, že ani vlak nezastavuje na prianie, ale iba na stanici. Voľky-nevoľky musel náš pasažier absolvovať celú zaplatenú cestu a naspäť sa vrátiť iným spojom.
Hoci v tomto prípade mal pravdu vodič, pretože tomu harmonogram prikazuje zastavovať iba na predpísaných zastávkách. Keď už bol ochotný cestujúcemu predať lístok na ďalšiu, šesť kilometrov vzdialenú zastávku, mohol ho vopred upozorniť, že mu zastaví až na nej. Lenže chybu urobil aj pasažier, ktorý sa mal s vodičom dohodnúť na zastavení a v prípade nesúhlasu mal radšej ísť iným spojom. (jš)