otrebuje reklamu. Nie vždy záleží na kvalite, veď sa hovorí, že aj negatívna reklama je reklama. Niekedy je dôvodom nadbytok tovaru, a tak sa ponúkajú výrazné zľavy, ktoré sú však limitované zakúpením častokrát aj iného tovaru a väčšinou je akcia časovo ohraničená.
Veľmi ma preto prekvapila aktuálnosť jednej reklamy. V posledný októbrový deň vysielala televízia neskoro v noci tenisový duel Sloveniek s Taliankami. V prestávke medzi setmi asi polhodinu pred polnocou sa zrazu objavila tradičná reklama na odevné výrobky, ktorá diváka presvedčovala, že ak si kúpi jeden výrobok do konca októbra, druhý dostane za korunu. Letmý pohľad na hodiny ma presvedčil, že do konca spomínaného mesiaca ostáva asi tridsať minút, a hoci bola reklama lákavá, musel som pre seba konštatovať, že termín nestihnem, pretože o tomto čase už zrejme aj predavači spali.
Pravdepodobne asi išlo o omyl. Alebo si niekto myslel, že október má minimálne 32 dní ? (jš)