No hlad je v našej rodine veľký pán, smäd ešte väčší a povel “zhora” je pre mňa rozkazom...Keď sa však vrátim z prázdnym nákupným košíkom, čo sa v poslednom čase stáva takmer pravidlom, vysvetlenie, že v Hermese na Rozkvete opäť zlyhala technika, neobstojí. Platba kartou je vo všetkých väčších prevádzkach samozrejmosťou. Chápem, že z času na čas sa môže vyskytnúť problém. Slušnosť však káže upozorniť na to zákazníkov pri vstupe do predajne na viditeľnom mieste, nie ho odbiť tvrdením “že niekde vonku to bolo napísané.” Potom by sa naozaj nestalo, že v časovom strese nakladiete tovar za niekoľko stovák do košíka a vzápätí sa zmeníte na detektíva, ktorý hľadá regály a zapĺňa medzery tovarom, ktorý chce, ale nemôže kúpiť. A to všetko v čase, kedy lákajú väčšie hypermarkety v meste na výhodnejšie nákupy. (mv)
Autor: mv