Po nainštalovaní sa ihneď pokazila. Majiteľke pri prepnutí vody do sprchy zostal prepínač v ruke. Známy údržbár akosi nemal čas, kým batériu dal do poriadku.
No stalo sa to, čo nikto neočakával. Opäť sa vyskytla tá istá chyba. V predajni predavačky majiteľke batérie oznámili, že reklamácie vybavuje len vedúci. U neho nebol problém vymeniť aj „spršku“. No to „jeho“ správanie sa a čo si dnes dovolí voči zákazníkovi? „Nakoniec, po dvoch reklamáciách nemám dôveru vo výrobok. Nechcem už zažiť drzé správanie v obchode a mať z toho depresie. Vedúci predajne mi oznámil, že oni tovar len predávajú, mám sa sťažovať u výrobcu a položil telefón. Neskôr ho už vôbec nebral,“ hovorí sťažovateľka. Dodáva, že v predajni jej nikto neporadil a toľko neochoty svedčí o tom, ako si „veľmi vážia“ zákazníka.
Slovenská obchodná inšpekcia potvrdila, že predajca musí tovar vziať naspäť a vrátiť zákazníkovi peniaze, ak sa chyba vyskytla trikrát. V tomto prípade má sťažovateľka od poslednej výmeny batérie záruku na tovar dva roky.