Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Pneumatiky z východu menia budúcnosť

Európsky trh s pneumatikami zažíva v posledných rokoch výrazný boom. Pribudli noví dodávatelia z euroázijského a ázijského kontinentu.

BELUŠA. Rozsiahle investície a presuny know-how z vyspelých ekonomík do modernizácie výrobných kapacít euroázijského a ázijského kontinentu priniesli nielen aktíva generujúce zisk, ale i nové rady pneumatík, ktoré zvádzajú konkurenčný boj s tradičnými európskymi výrobcami.

Výhradným distribútorom viacerých značiek pneumatík z krajín bývalého ZSSR, ázijských krajín a iných oblastí sveta do krajín Európskej únie, je spoločnosť Baltyre Beluša, ktorá je špecialistom v tomto segmente už dve desaťročia. Ako nás informoval majiteľ firmy Michal Martinák, pneumatiky vyrábané v Číne a v Rusku podliehajú štandardom európskej kvality. Ich nízka cena v kombinácii s vysokou úžitkovou hodnotou je pre zákazníka atraktívnou voľbou.

Skryť Vypnúť reklamu

Pružnosť a dynamika

Faktor priaznivej ceny ovplyvňujú najmä vstupné náklady, lepšia dostupnosť k surovinám a v neposlednom rade pružnosť firemného logistického systému. Zásadným strategickým krokom k európskemu zákazníkovi bolo vybudovanie distribučných skladov a dynamickej predajnej siete v jednotlivých krajinách východnej časti EU, ktorej dôležitým ohnivkom je aj firma Baltyre.

Produktové rady osobných, nákladných, poľnohospodárskych či priemyselných pneumatík v zaujímavých cenách vyplnili priestor na trhu, ktorý sa uvoľnil po začlenení stredoeurópskych výrobcov do štruktúr západných firiem s vyššími cenami.

Pobaltská trasa

Spoločnosť Baltyre zvláda konkurenčný boj nielen v rovine produktu, ale aj na systémovej úrovni. Schopnosť analytického poznania pohybov trhu ju stavia do pozície lídra. Dlhoročné skúsenosti v oblasti zahraničného obchodu, veľkoobchodu a maloobchodu s pneumatikami umožnili firme vybudovať distribučné centrá a predajné siete v krajinách V4, Rusku a v pobaltských krajinách, čo zjednodušilo cestu tovaru od výrobcu k užívateľovi.

Skryť Vypnúť reklamu

Na rozdiel od obchodnej politiky západných značiek, ktorá predajcom závislým na istotách diktuje  model predaja, zvolili v Baltyre vlastnú cestu slobody  a dynamického rozvoja. Od začiatku sa špecializujú na hľadanie nových produktov  a ich implementáciu  na trh, ktorý je veľmi konzervatívny.

Marketingová sieť

V období, v ktorom rozhoduje pružnosť a prispôsobivosť, predbiehajú malé  firmy aj veľké korporácie. Inak tomu nie je ani v prípade spoločnosti Baltyre. Sofistikovaný model veľkoobchodnej predajnej siete, prispôsobený podmienkam daných lokalít, združuje stredoeurópskych obchodných partnerov, s ktorými firma kooperuje a pomáha im rásť. 

Disponuje vlastným špedičným strediskom, zabezpečujúcim  pravidelné dodávky tovarov pre  zmluvných partnerov s dostatočnou kapacitou a predstihom. Rovnaký model má i na Slovensku, kde zásobuje všetky úrovne veľkoobchodných prevádzok a vlastných pneuservisov. Vybudovanie  marketingovej siete je podľa majiteľa firmy výsledkom dlhoročnej práce a spokojnosti klientov.  

Skryť Vypnúť reklamu

Benefity v cenách

Portfólio spoločnosti Baltyre zahŕňa pneumatiky východných výrobcov všetkých typov, druhov a značiek za bezkonkurenčné ceny.  Zaujímavé  benefity  v podobe ceny prináša do regiónu aj v rámci maloobchodu. Ťahákom sezóny sa postupne stávajú čínske pneumatiky Aeolus a ruské  Cordianty.  Obe značky si aj bez masívnych reklamných kampaní vybojovali svoje miesto na domácich trhoch a našli cestu k európskemu spotrebiteľovi.

Firma Aeolus odkúpila v tomto roku spoločnosť Pirelli s jej tradičným know-how, čo vyvracia akékoľvek pochybnosti o kvalite či spoľahlivosti. Jej modelová rada už dnes zasahuje aj do takých náročných segmentov, kde predtým dominovali len prémiové značky.

Zaujímavé z hľadiska dlhodobej a lacnej prevádzky sú ruské zimné a terénne pneumatiky Cordiant s hlbokým a výrazne priechodným dezénom. Ich odolnosť a spoľahlivosť zohráva pri stave našich komunikácií významnú úlohu. 

Boj na dvoch frontoch

Fázu predsudkov, podložených fámami o nekvalite ázijských produktov, nahradil  rešpekt a strach z konkurencie. Konvenčnú  „múdrosť“ neprajníkov vystriedal ostrý konkurenčný boj, v ktorom víťazí zákazník, nakupujúci čoraz lacnejšie pneumatiky. „Ľudia v celej Európe už začínajú chápať, že nie je dôležité, čo je na pneumatikách uvedené, ale akú plnia funkciu z hľadiska životnosti a kvality,“ skonštatoval Martinák.

Priamy kontakt

Profesionalitu v segmente pneumatík pretavila firma aj do poskytovania služieb v oblasti maloobchodu. Zákazníkom v Beluši a v širokom okolí vychádza v ústrety pružným pracovným časom pneuservisu, ktorý je ako jediný v regióne otvorený celoročne od siedmej ráno do desiatej hodiny večer.

Moderne vybavené pneuservisné centrá pre všetky druhy a rozmery predávaných pneumatík v Beluši a v Partizánskom sú zároveň miestom priameho dosahu na koncových zákazníkov.  Od nich zbiera a vyhodnocuje informácie o ich spokojnosti pri používaní dovážaného sortimentu, čo je kľúčové pre ďalší rozvoj firmy.

DANA VALACHOVÁ

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 37 342
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 35 971
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 352
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 368
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 996
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 7 494
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 345
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 993
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 691
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 589
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Považská Bystrica a Púchov - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Považská

Na Slovensku za uplynulý deň pribudlo 1 544 pozitívne testovaných ľudí formou PCR testov a 2 097 pozitívne testovaných antigénnymi testami.

45m

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahy pred poľadovicou na území celého Trenčianskeho kraja.

55m
Skríningové testovanie

Trenčiansky samosprávny kraj pomohol samosprávam s celoplošným skríningovým testovaním antigénovými testami, ochrannými pomôckami, priestormi stredných škôl, študentmi zdravotníckych škôl a personálom z troch krajských nemocníc.

2 h
ilustračné foto

Počas víkendu väčšina obcí v regióne otvára Mobilné odberové miesta. Sledujeme pre vás priebeh testovania aj dostupnosť odberových miest.

4 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

V druhom kole malo pozitívne testy 1,02 percenta testovaných. Na Borovej ulici však číslo vyskočilo na 6,45 percenta.

22. jan

Prednostka neodpísala, rezort vnútra poslal len všeobecné stanovisko.

16 h

Hudečková je hlavnou odborníčkou na epidemiológiu ministerstva zdravotníctva.

21. jan

Prečo skončil Ščasný?

24 h

Už ste čítali?