Pneumatiky z východu menia budúcnosť

Európsky trh s pneumatikami zažíva v posledných rokoch výrazný boom. Pribudli noví dodávatelia z euroázijského a ázijského kontinentu.

BELUŠA. Rozsiahle investície a presuny know-how z vyspelých ekonomík do modernizácie výrobných kapacít euroázijského a ázijského kontinentu priniesli nielen aktíva generujúce zisk, ale i nové rady pneumatík, ktoré zvádzajú konkurenčný boj s tradičnými európskymi výrobcami.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výhradným distribútorom viacerých značiek pneumatík z krajín bývalého ZSSR, ázijských krajín a iných oblastí sveta do krajín Európskej únie, je spoločnosť Baltyre Beluša, ktorá je špecialistom v tomto segmente už dve desaťročia. Ako nás informoval majiteľ firmy Michal Martinák, pneumatiky vyrábané v Číne a v Rusku podliehajú štandardom európskej kvality. Ich nízka cena v kombinácii s vysokou úžitkovou hodnotou je pre zákazníka atraktívnou voľbou.

SkryťVypnúť reklamu

Pružnosť a dynamika

Faktor priaznivej ceny ovplyvňujú najmä vstupné náklady, lepšia dostupnosť k surovinám a v neposlednom rade pružnosť firemného logistického systému. Zásadným strategickým krokom k európskemu zákazníkovi bolo vybudovanie distribučných skladov a dynamickej predajnej siete v jednotlivých krajinách východnej časti EU, ktorej dôležitým ohnivkom je aj firma Baltyre.

Produktové rady osobných, nákladných, poľnohospodárskych či priemyselných pneumatík v zaujímavých cenách vyplnili priestor na trhu, ktorý sa uvoľnil po začlenení stredoeurópskych výrobcov do štruktúr západných firiem s vyššími cenami.

Pobaltská trasa

Spoločnosť Baltyre zvláda konkurenčný boj nielen v rovine produktu, ale aj na systémovej úrovni. Schopnosť analytického poznania pohybov trhu ju stavia do pozície lídra. Dlhoročné skúsenosti v oblasti zahraničného obchodu, veľkoobchodu a maloobchodu s pneumatikami umožnili firme vybudovať distribučné centrá a predajné siete v krajinách V4, Rusku a v pobaltských krajinách, čo zjednodušilo cestu tovaru od výrobcu k užívateľovi.

SkryťVypnúť reklamu

Na rozdiel od obchodnej politiky západných značiek, ktorá predajcom závislým na istotách diktuje  model predaja, zvolili v Baltyre vlastnú cestu slobody  a dynamického rozvoja. Od začiatku sa špecializujú na hľadanie nových produktov  a ich implementáciu  na trh, ktorý je veľmi konzervatívny.

Marketingová sieť

V období, v ktorom rozhoduje pružnosť a prispôsobivosť, predbiehajú malé  firmy aj veľké korporácie. Inak tomu nie je ani v prípade spoločnosti Baltyre. Sofistikovaný model veľkoobchodnej predajnej siete, prispôsobený podmienkam daných lokalít, združuje stredoeurópskych obchodných partnerov, s ktorými firma kooperuje a pomáha im rásť. 

Disponuje vlastným špedičným strediskom, zabezpečujúcim  pravidelné dodávky tovarov pre  zmluvných partnerov s dostatočnou kapacitou a predstihom. Rovnaký model má i na Slovensku, kde zásobuje všetky úrovne veľkoobchodných prevádzok a vlastných pneuservisov. Vybudovanie  marketingovej siete je podľa majiteľa firmy výsledkom dlhoročnej práce a spokojnosti klientov.  

SkryťVypnúť reklamu

Benefity v cenách

Portfólio spoločnosti Baltyre zahŕňa pneumatiky východných výrobcov všetkých typov, druhov a značiek za bezkonkurenčné ceny.  Zaujímavé  benefity  v podobe ceny prináša do regiónu aj v rámci maloobchodu. Ťahákom sezóny sa postupne stávajú čínske pneumatiky Aeolus a ruské  Cordianty.  Obe značky si aj bez masívnych reklamných kampaní vybojovali svoje miesto na domácich trhoch a našli cestu k európskemu spotrebiteľovi.

Firma Aeolus odkúpila v tomto roku spoločnosť Pirelli s jej tradičným know-how, čo vyvracia akékoľvek pochybnosti o kvalite či spoľahlivosti. Jej modelová rada už dnes zasahuje aj do takých náročných segmentov, kde predtým dominovali len prémiové značky.

Zaujímavé z hľadiska dlhodobej a lacnej prevádzky sú ruské zimné a terénne pneumatiky Cordiant s hlbokým a výrazne priechodným dezénom. Ich odolnosť a spoľahlivosť zohráva pri stave našich komunikácií významnú úlohu. 

Boj na dvoch frontoch

Fázu predsudkov, podložených fámami o nekvalite ázijských produktov, nahradil  rešpekt a strach z konkurencie. Konvenčnú  „múdrosť“ neprajníkov vystriedal ostrý konkurenčný boj, v ktorom víťazí zákazník, nakupujúci čoraz lacnejšie pneumatiky. „Ľudia v celej Európe už začínajú chápať, že nie je dôležité, čo je na pneumatikách uvedené, ale akú plnia funkciu z hľadiska životnosti a kvality,“ skonštatoval Martinák.

Priamy kontakt

Profesionalitu v segmente pneumatík pretavila firma aj do poskytovania služieb v oblasti maloobchodu. Zákazníkom v Beluši a v širokom okolí vychádza v ústrety pružným pracovným časom pneuservisu, ktorý je ako jediný v regióne otvorený celoročne od siedmej ráno do desiatej hodiny večer.

Moderne vybavené pneuservisné centrá pre všetky druhy a rozmery predávaných pneumatík v Beluši a v Partizánskom sú zároveň miestom priameho dosahu na koncových zákazníkov.  Od nich zbiera a vyhodnocuje informácie o ich spokojnosti pri používaní dovážaného sortimentu, čo je kľúčové pre ďalší rozvoj firmy.

DANA VALACHOVÁ

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Považská

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 059
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 671
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 956
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 744
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 291
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 711
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 178
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 174
  1. Ľudmila Križanovská: Charakter človeka sa spozná v náročných životných situáciách. Je to naozaj tak?
  2. Tomas Hlavaty: Ateizmus a viera: Dve pasáže z Levovej homílie, ktoré vyvolávajú pochybnosti
  3. Ján Škerko: Sme vo vesmíre sami? Vesmírna prázdnota vo veľkom ničom
  4. Vladimír Krátky: Cintľavky - zobuďte sa !
  5. Milan Srnka: Quo vadis, hokejová reprezentácia?
  6. Štefan Šturdzík: Po boji je každý generál.
  7. Anna Miľanová: Obchodovanie áno. Dačo za dačo. Zakúpenie, výmena, či iné ocenenie kvality tovaru.
  8. Eva Bachletová: Šéfovia a šéfky!
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 232
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 307
  3. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 910
  4. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 898
  5. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 7 810
  6. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 655
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 040
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 616
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Považská Bystrica a Púchov - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Považská

Park je vhodným miestom pre kultúrne podujatia.

Nesie ekologický odkaz.


Informácie o veciach regionálnej samosprávy.


Rodičia sa boja o deti.


8
Tánička Altusová a Vladko Suchanič spoločne s moderátormi markizáckeho Telerána Simonou Ondrušovou a Marekom Polomským.

Majú radi hory, nahrávajú podcasty o nich a nedávno boli o svojej turistickej a moderátorskej vášni rozprávať aj v markizáckom Teleráne.


  1. Ľudmila Križanovská: Charakter človeka sa spozná v náročných životných situáciách. Je to naozaj tak?
  2. Tomas Hlavaty: Ateizmus a viera: Dve pasáže z Levovej homílie, ktoré vyvolávajú pochybnosti
  3. Ján Škerko: Sme vo vesmíre sami? Vesmírna prázdnota vo veľkom ničom
  4. Vladimír Krátky: Cintľavky - zobuďte sa !
  5. Milan Srnka: Quo vadis, hokejová reprezentácia?
  6. Štefan Šturdzík: Po boji je každý generál.
  7. Anna Miľanová: Obchodovanie áno. Dačo za dačo. Zakúpenie, výmena, či iné ocenenie kvality tovaru.
  8. Eva Bachletová: Šéfovia a šéfky!
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 232
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 307
  3. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 910
  4. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 898
  5. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 7 810
  6. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 655
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 040
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 616
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu