-Sortiment výrobkov je tradične pred Vianocami doplnený o sezónne veci, ako napríklad zabíjačkové špeciality, tradičné údené mäsá a samozrejme aj novinky. Spomedzi tradičných údených mias dávame zákazníkovi do pozornosti údenú vianočnú šunku a tradičné údené karé, z klobás tradičnú domácu klobásu. Sú to delikatesy, vyrobené tradičným spôsobom, bez pridaných konzervantov, určené pre skutočných labužníkov. Nesmieme zabudnúť ani na vianočné klobásy, ktoré vyrábame len pri príležitosti vianočných sviatkov. Je to špecialita spomedzi všetkých klobás. Zákazník má na výber medzi klasickou
a pikantnou chuťou
Značka Baron je značkou kvality s neustálym rozširovaním sortimentu. Aké novinky má aktuálne v ponuke?
- Noviniek je hneď niekoľko a veríme, že si nájdu svoje miesto u zákazníkov. Pripravili sme niekoľko druhov nových salám. Medzi novinky patrí Púchovský plesnivec varený, Jalapeno saláma a saláma so zeleným korením. Novinky máme aj medzi šunkami. Spomeniem Slovenskú šunku, ktorá obsahom mäsa 95 percent je tou najlepšou na trhu. Táto šunka je určená pre všetkých konzumentov bez akéhokoľvek obmedzenia – deti, celiatici, alergici a podobne.
Aké je zastúpenie výrobkov v rámci obchodných reťazcov. Kde všade sa produkty objavujú na pultoch?
-V podstate všetky naše výrobky nájdete v rôznych obchodných reťazcoch s malými odlišnosťami.
Celý náš sortiment vždy nájdete iba v predajniach Fabuš – Tradičné mäsiarstvo. Túto sieť predajní máme vybudovanú po celom Slovensku, či už v kamenných obchodoch, alebo ako súčasť nákupných zón v jednom nemenovanom obchodnom reťazci. Predajne sú otvorené 7 dní v týždni a zásobované sú každý deň čerstvým mäsom a mäsovými výrobkami.
Príprava sortimentu vychádza z analýzy predchádzajúcich rokov. Aké výrobky si našli trvalú cestu k spotrebiteľovi?
-Dlhodobo hrajú prím veci s prívlastkom „púchovský/púchovské.“ Či už je to obľúbený púchovský uherák, plesnivec a pálivec alebo púchovské párky.
Prekvapením pre nás bolo, keď sa ozvali zákazníci z východného Slovenska, že Spišské párky, zaručená tradičná špecialita – je najlepšia z Púchova.
V našom sortimente salám, šuniek, párkovín, trvanlivých salám a klobások si každý zákazník nájde svoje chuťou, kvalitou osvedčené výrobky.
Aké odlišnosti má produkcia značky Baron v porovnaní s konkurenciou?
- Odlišnosť je úplne jednoduchá – poctivé mäsiarske remeslo a kvalita našich výrobkov.
Značka Baron je významná nielen „chuťou, ktorá nestarne“, ale aj svetovými oceneniami, ktoré PmP posunuli medzi lídrov v danom segmente. Hodnotíte rok 2015 ako mimoriadne úspešný?
- Určite áno. Tých ocenení bolo naozaj veľa. Pre niekoľko našich výrobkov máme slovenskú značku kvality SK a SK GOLD. Za prínos a rozvoj v oblasti potravinárskej a výživárskej praxe a technológií nám bola udelená Zlatá medaila Spoločnosti pre zdravú výživu. V ostatnom období si nás viac všíma zahraničie. Máme niekoľko ocenení za kvalitu našich výrobkov, ktoré nám udelili prestížne svetové univerzity (napríklad Oxford) a obchodné organizácie či už
z Paríža, Milána, Londýna a Ománu. Európsky parlament nás zaradil medzi TOP 500 európskych spoločností. Taktiež sme získali ocenenia za inovácie a manažment v potravinárskom biznise. Medzi najvýznamnejšie ocenenia patrí ocenenie od Svetového obchodného klubu, kde sme boli ocenení ako Inšpiratívna spoločnosť.
Púchovský mäsový priemysel sa aktívne zaujíma aj o oblasť filantropie.
- Podať pomocnú ruku ľuďom, ktorí sa ocitnú v ťažkej životnej situácií, je pre nás cťou. Pomoc ľuďom v našej spoločnosti však nespájame len s obdobím Vianoc, ale pomáhame im počas celého roka.