predavačiek. Jednému letáku som podľahol tiež, no pri návšteve hypermarketu som sa presvedčil, že zbytočne. Tovar vystavený nebol, a tak som sa otočil tam, odkiaľ som prišiel. Nie tak pokojne, ako ja, sa chcela vzdať myšlienky na dobrú kúpu neznáma zákazníčka. „Mám toho dosť. V plagátoch je napísané, že olej bude. V regáloch nie je. Prečo teda stále vyhlasujete, že akcia trvá a trvá? Nerobte si z nás truľov!“ Nechala vyplašenú predavačku, ktorá sa takmer nezmohla ani na slovo, stáť a odišla. Porozmýšľal som aj ja. Nie vždy sa skutočne oplatí prísť do obchodu v prvý deň, a stať sa tak nedobrovoľne blbcom. Na akcie odvtedy nechodievam, a ak, tak o pár dní neskôr. Ak mi predavačke potom povie, že tovar aj tak nedostali, opúšťam predajňu omnoho pokojnejší a nemusím si nadávať sám sebe do hlupákov.
Autor: mk