tov. Plagáty s ich podobizňami sú podľa môjho názoru veľmi slabou reklamou. Tiež prezentácia v médiách, kde veľa fotografie s priradeným číslom veľa informácií o kandidátovi (česť výnimkám) nebolo. Pokiaľ neberieme do úvahy prehlásenia známych osobností, ktoré odporúčajú voliť práve toho-ktorého kandidáta. Samozrejme, pokiaľ dáme na názor populárneho človeka a veríme v jeho úsudok (ktorý je mimochodom možno dobre zaplatený), tak nám takáto propagácia stačí.
Súčasťou kampane by malo byť viac predvolebných mítingov, na ktorých by sa potenciálni poslanci viac priblížili ľuďom – voličov a oboznámili ich so svojím programom, resp. záujmami, ktoré by chceli obhajovať na pôde VÚC. Kontakt s ľuďmi je veľmi dôležitý a značne ovplyvňuje ich mienku. Takže, vážení poslanci, nebojte sa vyjsť medzi ľudí a skúste namiesto sľubov o riešení ich problémov a nie svojich záležitostí, získať dôveru tých, pre ktorých ste tu a zistiť, čo ich skutočne trápi. Ďalším dôvodom neúčasti bola neznalosť ľudí, čo to vlastne vyššie územné celky alebo samosprávne kraje sú a čo patrí do ich kompetencie. Desiateho decembra sa uskutočnilo druhé kolo volieb na post predsedu TSK. Už sme vyberali iba z dvoch kandidátov, takže aj tí, ktorí boli nerozhodní, to nemali mať až také ťažké a mohli prísť vhodiť od urny svoj hlas. Pretože záležalo len na voličoch, ktorí z kandidátov obsadí tento dôležitý post. Stále totiž platí, že radšej sa zúčastniť a prehrať, ako dať ruky preč a potom sa sťažovať...
Autor: Daniela Zaveráková, študentka politológie Trenčianskej univerzity