„Pri inkase nám vysvetľovala poštárka, že novembrové platby neboli zarátané, a tak vraj nech sa z preplatkov neradujeme a vrátené korunky radšej odložíme,“ tvrdil nám jeden z čitateľov. Kde nastal problém? „SPP aktívne pristúpil k riešeniu vzniknutých počiatočných problémov pri prechode na nový fakturačný systém, ktoré sa dotkli výhradne zákazníkov z 11. fakturačného cyklu. V rámci celého Slovenska ide približne o 60-tisíc dotknutých odberateľov zaradených v tomto cykle (t.j. asi polovica odberateľov). Vzniknutú chybu nezapočítaných záloh za mesiac november 2005 a v niektorých prípadoch aj október 2005 sme odstránili. Na požiadanie zákazníka sme vrátili peniaze na jeho bankový účet, zaplatené zálohy za november, príp. aj október, sme započítali na predpis zálohy január 2006 a február 2006, t.j. v mesiaci január a v prípade nezapočítanej tiež októbrovej zálohy aj v mesiaci február nepožadujeme od zákazníkov žiadne peniaze za zálohové platby. V prípade, že zákazníci nesprávne vyúčtovaný nedoplatok nezaplatili, bude tento nedoplatok vyrovnaný zaplatenou zálohou, ktorá nebola započítaná do faktúry,“ povedala Patrícia Kubicová z útvaru externej komunikácie SPP.
V prípade akýchkoľvek pochybností by sa mali odberatelia kontaktovať na príslušné zákaznícke centrum SPP.
Autor: mk