„Povodie stredného Váhu I. nám neodporučilo pôvodne vybrané miesto lávky, ale asi o 300 metrov ďalej, pre pohyb štrkov. Premostenie bude o niečo vyššie, na najužšom mieste širokom 24 metrov. Bagrom vyrovnávame terén na prístupovú cestu pre mechanizmy, ktoré budú osadzovať pilier. Oslovili sme stavebné firmy a čakáme na ponuky,“ hovorí o začatých prácach starosta. O výbere firmy a uvoľnení financií rozhodne zastupiteľstvo. Most plánujú o niečo širší ako bol predchádzajúci a budú môcť po ňom jazdiť aj osobné autá.
Nad obcou je neupravený asi1,5-kilometrový úsek toku Marikovky. „V rámci štúdie koncom 80. rokov bol dokonca spracovaný aj projekt, ale vzhľadom na finančné prostriedky nedošlo k realizácii. Okolo toku nie je hustá zástavba, čo investíciu čiastočne odsúva... Marikovka sa rieši provizóriom, a keďže máme 2700 kilometrov tokov, dostali doteraz prednosť akútnejšie stavy,“ vyjadril sa Pavol Filadelfi z Povodia stredného Váhu I. Púchov s tým, že profilová úprava Marikovky, vyhĺbenie koryta a spevnenie brehov, sa dostala do zozamu Rozvojového plánu investícií na roky 2006 - 2014.
Autor: zum