Považská Bystrica - V čase veľkých dovolenkových nákupov môže byť zdržanie pri pokladni pri platení kartou príčinou nervozity a rozčarovania zákazníka. Tento problém sa vyskytuje v obchodnom dome Hypernova. Snažili sme sa preto zistiť, či o ňom vedia aj v spoločnosti Ahold retail v Bratislave, ktorá zastrešuje prevádzku obchodných domov. Tlačová hovorkyňa Diana Stanková zostala informáciou spočiatku zaskočená, lebo o podobných problémoch nevedela. Neskôr nás informovala: „Všetky platobné terminály v našej sieti sú v správe Tatrabanky. Naša spoločnosť nemá právo riešiť nejaké prístupy. Nie je to inak ani v Považskej Bystrici. Problémy s pomalším alebo problematickým vybavovaním platieb môžu byť podľa špecialistov na informačné technológie spoločnosti Ahold, spôsobené tým, že Tatrabanka prechádzala v posledných dňoch z pevného pripojenia na nový GPRS systém.“ Podľa slov hovorkyne spoločnosť Ahold upozorní na tieto problémy Tatrabanku, aby dala problémy do poriadku zvýšením kontroly serverov v predajni v Považskej Bystrici. V rámci mesta nemôže spoločnosť vypovedať zmluvu Tatrabanke, pretože tá spravuje sieť v predajniach na celom Slovensku a takýto postup v prípade jediného obchodného domu je vylúčený.
Autor: berko