Krátko pre Vianocami začal s poskytovaním služieb mobilnej komunikácie v Považskej Bystrici tretí mobilný operátor – Telefónica 02. Výhradným zástupcom a poskytovateľom služieb tejto spoločnosti sa stala firma BH - Cell s. r. o. Považská Bystrica.
Každý, kto v čase otvorenia i krátko po ňom navštívil partnerskú predajňu O2 v priestoroch obchodného domu Prior, vypísal kupón a vhodil ho do urny, zapojil sa do zlosovacej súťaže o mobilný telefón Nokia N95 od spoločnosti Telefónica O2 Slovakia, s.r.o. Zlosovanie sa uskutočnilo v Bratislave, pod dohľadom štátneho notára.
Šťastným výhercom sa stal Ivan Strašík z Považskej Bystrice, ktorého do predajne priviedol O2 anjel. Ivan je študentom nadstavbového ročníka strojárskeho učilišťa v Považskej Bystrici. Ako sám prezradil, výhra bola prvou v jeho živote, aj keď šťastie „pokúšal“ už viackrát. A čo ho po vstupe do novučičkej predajne zaujalo najviac? „No predsa baby,“ odpovedal so smiechom. Vážne však doplnil, že porovnával i produkty s operátorom, služby ktorého v tomto čase využíva. „Keďže najviac korún pretelefonujem so spolužiakmi alebo kamarátmi, uvítal by som viac bezplatných SMS správ. Momentálne mám paušál, no keď mi skončí viazanosť, určite uvažujem o zmene operátora. Môžete trikrát hádať, pre koho sa rozhodnem... A nebude to iba kvôli výhre. Dôležité pre mňa sú ceny hovorov, a tie sú v O2 mo mentálne bezkonkurenčne najnižšie.“ Slová výhercu potvrdil i konateľ firmy BH-CELL s.r.o. Braňo Holma, ktorý je spokojný s ponúkanými službami, ale i so zákazníkmi. „Najlepší monitoring máme priamo od zákazníkov v našej predajni, ktorým skončila viazanosť a hľadajú operátora s lepšími podmienkami a službami. Ku dnešnému dňu sme poskytli služby O2 nemalému počtu takýchto ľudí. Najžiadanejšími produktami z vianočnej ponuky O2 sa, samozrejme, stali paušály O2 Pre mňa, svojich užívateľov si však našiel aj paušál bez viazanosti O2 Voľnosť a taktiež predplatená služba O2 Narovinu, a to s akciovými telefónmi, ale i bez telefónov. Na naše prekvapenie, počet zákazníkov, ktorí si k službám O2 nekupovali aj akciový telefón, bol takmer rovnaký ako počet zákazníkov, ktorí si akciový telefón kúpili. Je to pre nás pozitívna správa, že naši zákazníci aktívne reagujú na ponuky služieb O2, ktoré sú bez akciových telefónov výrazne zvýhodnené. O tom, že naši zákazníci aktívne vnímajú ponuku služieb O2 nás presvedčilo aj to, že mnohí prichádzajú do predajne už informovaní a viac-menej rozhodnutí. S pomocou nášho profesionálneho a ochotného personálu ešte „doladia“ posledné detaily a odchádzajú z predajne s produktom alebo službou, ktorá najviac vyhovuje ich potrebám,“ dodal konateľ spoločnosti.