PÚCHOV. „Mestský úrad nemá zriadené klientské centrum z priestorových dôvodov a dispozičných možností budovy. Túto funkciu plní informátor, ktorý usmerní jednotlivé stránky na príslušné oddelenia - do jednotlivých kancelárií podľa účelu návštevy. Tie, najviac navštevované sú na prízemí - matrika, evidencia obyvateľstva, pokladňa, súpisné čísla, príjem a evidencia pošty, parkovacie karty, doprava, rozkopávkové povolenia, rybárske lístky, dane a poplatky, komunálne odpady, stavebný úrad, sociálne dávky, opatrovateľská služba a podobne. Takže nie je dôvod, aby občania blúdili po budove. Prízemie budovy máme zabezpečené aj plošinou pre imobilných občanov,“ vyjadrila sa prednostka mestského úradu Jana Vondrová. Čo sa týka overovania podpisov, Vondrová nás informovala, že na ne nie je potrebná odborná spôsobilosť. „Overovanie podpisov nie je prenesený výkon štátnej správy. Na Mestskom úrade v Púchove majú túto činnosť v kompetencii a pracovnej náplni referentky matriky,“ dodala Vondrová.
(POK)