Podľa prednostky Ivety Jurisovej majú na zriadenie klientského centra pozitívne ohlasy. „Najväčším pozitívom je, že občanom poskytuje služby nepretržite od pol ôsmej do pol štvrtej bez obedňajšej prestávky, v stredu až do sedemnástej hodiny,“ hodnotí novinku. Ako ďalej povedala, uvažujú aj s rozšírením stránkových hodín. „Zatiaľ situáciu monitorujeme a podľa výsledku rozhodneme o prípadnom predĺžení stránkových hodín.“
V súčasnosti klientske centrum navštívi denne niekoľko desiatok občanov, výnimkou nie je ani štyridsať stránok denne. K dispozícii sú im vždy aspoň traja zamestnanci. Mesto by ho chcelo v budúcnosti rozšíriť o ďalšie služby, vysunuté pracovisko by malo mať aj v mestskej časti Kolačín. „Chceli by sme ho zriadiť v kultúrnom dome, ktorý sa bude rekonštruovať. Ďalšou podmienkou, aby sme mohli tento krok zrealizovať, je prepojenie informačného systému do Kolačína,“ dopĺňa Jurisová. Konkrétny dátum otvorenia vysunutého pracoviska ešte nie je známy, rovnako ako náklady na jeho zriadenie. „Finančné náklady sa zatiaľ vyčísliť nedajú, pretože zriadenie pracoviska súvisí s rekonštrukciou kultúrneho domu. Rovnako sa nedá konkrétne povedať ani termín otvorenia. Predpokladám však, že by to mohlo byť v prvej polovici budúceho roka,“ dodala. ⋌
⋌(VŽ)