Kde majú čapované nápoje, tým pádom aj chladené, majú viac pochopenia pre dlhšie rady, ako tam, kde sa iba voda či pivo otvára a postráda väčší chlad. Podobne je to so „žuvaným“ občerstvením, kde sa dajú rozoznať viaceré skupiny usporiadateľov. Tí, ktorí nechajú všetko na klobásky, tí, čo si dajú aj kopec roboty s gulášom, alebo tí, ktorým sa chce „prplať“ viac. Takže potom prídu na rad napríklad údené rebrá (napríklad Ďurďové), údené ryby (trebárs Predmier) a podobne. Každá takáto sranda stojí nielen peniaze, ale najmä čas tých, ktorí sa musia jedlu venovať. Klobúk dolu pred tými, ktorí varia guláš už deň predtým. To všetko je nielen pre hasičov, ale najmä pre divákov, ktorých hasičské súťaže zaujímajú čoraz viac. Skúste si porátať aspoň približne návštevu na pohárovke vo vašej obci a porovnajte s návštevnosťou na futbale. Nebolo by to zaujímavé? ⋌
(MK)