Slovakia HANT Team
Štefan Svitko
Trieda E3, motocykel KTM 300, štart.číslo 552. „Srší z nás odholadnie, chceme byť čo najlepší. Všetci máme skúseností dosť. Bude to ťažké... Technika, zranenie, to všetko nás môže vyradiť, nesmieme zabudnúť ale hlavne na konkurenciu, ktorá bude určite silná. Motorky sme príliš neprevetrali, musíme ich poriadne pripraviť! Treba dôjsť a mať šťastie! Chceme na bedňu!“
Róbert Kapajčík
Trieda E2, motocykel KTM 250, štart.číslo 652. Robo je z družstva najmladší, no skúseností má na rozdávanie, je to jeho piata ISDE. „Treba ísť technicky a trošku opatrnejšie, do motora nevidno. Môže vypovedať technika po dni-dvoch. To isté platí o pásoch. Niekto spadne „škaredo“ a nič sa mu nestane, iného zdanlivo neškodný pád môže skončiť v nemocnici. Bude záležať na maličkostiach, verím, že všetky nástrahy prekonáme!“
Radek Matoška
Trieda E3, motocykel KTM 300, štart.číslo 752. Je to Radkova štrnásta Šesťdňová a najskúsenejší jazdec družstva varuje pred prílišným optimizmom pred súťažou. „V debatách o konečnom umiestnení som opatrný. Bolo by pekné skončiť vpredu, ale na Šesťdňovej je všetko ťažké a myslieť iba na prvenstvo... Rozhodne zohratosť tímu, fungovanie motoriek. Nenataktizujete nič! Treba ísť rýchlo, rýchlejšie ako konkurencia, bojovať s tým, čo sa vyskytne na motorke, na tele, na duši. Podpora z domova bude cez telefón.“
Manažér Martin Kubačka.
HANT team si pred začiatkom dáva ciele najvyššie, a síce, zopakovať minuloročné pódiové umiestnenie dvoch našich klubových zástupcov. Trojica jazdcov je najskúsenejšia. Všetci z nich si vyskúšali nielen ISDE, ale aj svetové poduajtia či majstrovstvá Európy. Tím s ohľadom na súčasnú výkonnosť uvedených troch jazdcov cestuje do Grécka s ambíciou vyhrať tohtoročnú súťaž klubových tímov. „Ideme do Grécka s cieľom získať pódiové umiestnenie, víťazstvo by určite potešilo. Čaká nás šesť ťažkých dní, ťažko hovoriť niečo dopredu. Všetko je dobre zabezpečené, servis tvorí jedenásťčlenný tím. Všetci majú skúsenosti s ISDE, ale jazdec bude na trati na všetko sám! Opraviť to-či to, urobiť niečo iné, to všetko bude záležať iba na nich. Taktika je jednoznačná: Od začiatku naplno a potom postupne zrýchľovať! Jazdci sú v pohode, tešia sa na závod a o tlaku zo strany sponzorov, verejnosti či médií sa nehovorí.“