Diaľničný úsek medzi Sverepcom a Považskou Bystricou by mal byť hotový koncom mája. Piliere diaľničnej estakády, najproblematickejšej stavby, sú pospájané. So zmonolitňovaním vozovky začali stavbári už minulý rok v decembri a pokračovali v januári. V marci už budú na hotovú vozovku dávať izoláciu. Termín ukončenia diela koncom mája je podľa stavbárov reálny.
Jeden z mostov medzi Sverepcom a mestskou časťou Jelšové v Považskej Bystrici.
Montáž protihlukových stien na moste Kunovec.
Most Galanovec - stavbári tu mali problémy so zlým geologickým podložím.
Po všetkých týchto mostoch by mali vodiči prechádzať už toto leto. Piliere na každom z nich sa stavali inou technológiou, čo vidieť aj na vzhľade. Preťažená cesta I/61 za Trojicou, kde vznikali kolóny, by mala byť minulosťou.
Tu, na Šibeničnom vŕšku v Považskej Bystrici, končí pozemná komunikácia diaľnice a začína mestská estakáda.
Miesto, kde bude dilatačná medzera.
Miesto pre vstup do útrob diaľničného telesa.
Práce sa natrvalo preniesli hore na vozovku.
Stav vozovky tesne pred betonážou posledných lamiel, ktoré sa mali vyplniť, aby došlo k spojeniu pilierov diaľničnej estakády.
Práce na armovaní pre stredové zvodidlá a príprava na umiestňovanie protihlukových zábran. Na jednej z fotografií špeciálny stroj na betónovanie stredového zvodidla.
Dilatačné zariadenie pripravené na umiestnenie v mieste dilatačnej špáry.
Frézovanie povrchu cesty na mestskej estakáde.
Miesto za riekou Váh, kde došlo k prvému spojeniu na estakáde ešte v decembri.
Betónovanie poslednej lamely za Váhom, kde došlo k prvému spájaniu.