Utorok, 22. august, 2017 | Meniny má Tichomír
Pridajte si svoje mesto
Riešime za vás

Malý Lidl v Považskej Bystrici

Aktuálny stav podnetu: Uzatvorené Tento stav trval: 1 rok a 16 dní
Autor podnetu: anonymný autor
Rieši: Zatiaľ neurčené
Lokalita: Považská Bystrica
Ulica: Centrum
Dátum nahlásenia: 5.8.2016
Dátum poslednej aktivity: 2.11.2016

Dobrý deň pán riaditeľ,
už dlhší čas sa s kolegami a známymi rozprávame o utópii pohodlného nákupu v Lidli Považská Bystrica. Ešte NIKDY sa mi nestalo, že by som nakúpila rýchlo a efektívne, vždy máme prekážky. Chodiť medzi paletami je šport č.1 v PB, potom tu máme prázdne police s pečivom, neustále premiestňovanie tovarov a hlavne neprehľadnosť obchodu, nedostatočné zásoby zeleniny a nepotravinových tovarov. Ja chápem že priestor je malý , ale naozaj prestávam nakupovať v Lidli iba z tohto dôvodu. Neviem, či niekedy napadlo manažérov v PX, že tento obchod určite na predajnú plochu má najväčšie tržby na Slovensku, ak nie v celej Európe. Množstvo ľudí aj preto, že obchod je v centre, je neustále maximálne. A to tu ešte  nie je žiadne parkovanie patriace Lidl.sk, čo je na Slovensku určite jediný!
Nesťažujem sa na personál, tí si to určite nezaslúžia, veď aj ich pracovné podmienky sú neskutočné, nemajú sa kde otočiť, tak isto ako zákazníci.
Pritom, keď náhodou prejdem o 16 kilometrov ďalej do Púchova alebo aj do Žiliny, tu nakúpim rýchlo a hlavne mám prehľad o tovare a zásoby sú vždy väčšie. Neviem podľa akých kritérií bol vybraný Púchov, ako mesto kde bude treba väčší Lidl, ale rozhodne v  P.B by sme túto zmenu privítali. Možno by stálo za pokus, keby sa  prenajali priestory Terna, bývalej Hypernovy, kde je obchod neustále prázdny .

Prosím o vyjadrenie , kedy sa plánuje postaviť väčší Lidl v Považskej Bystrici, alebo aké zlepšenie pre zákazníkov v Považskej Bystrici chystáte. Určite si to zaslúžime.
Vopred ďakujem za odpoveď

Ako sa tento podnet riešil:

26.10.2016
Redakcia
Autor: Administrátor stránky
Dátum reakcie: 26.10.2016 (2 mesice a 21 dní od nahlásenia)

Váš podnet sme zaslali spoločnosti Lidl. Čakáme na reakciu. 

27.10.2016
Zainteresovaná strana
Autor: Zuzana Sobotová, CSR projektový manažér Lidl Slovenská republika
Dátum reakcie: 27.10.2016 (2 mesice a 22 dní od nahlásenia)

Veľmi nás teší záujem zákazníkov o náš tovar. Zároveň nás však mrzí, že veľkosť predajnej plochy Lidl   v považskobystrickom obchodnom dome PRIOR, kde sme v dlhodobom nájme, je nedostatočná. V snahe zlepšiť túto situáciu neustále hľadáme vhodné nehnuteľnosti, pozemky alebo aj jestvujúce objekty, kde by sme mohli expandovať a priblížiť sa tak našim zákazníkom v Považskej Bystrici.

 

Pošlite podnet a budeme ho za vás riešiť! Kontakt na nás riesime@nasapovazska.sk

Miesto hláseného podnetu